Gyakori kérdések

Általános kérdések

Hol tudok érdeklődni a javítás alatt lévő készülékem állapotáról?
Javításra leadott készülékéről, aktuális státuszáról a „Munkalap keresés” részen tud informálódni. Készüléke leadásakor az ügyfélszolgálati munkatársunktól kapott dokumentumon találja a munkalapszámot - 9 számjegy - és készüléke IMEI számát – 15 számjegy – melynek beírásával tud tájékozódni készüléke aktuális állapotáról.
Milyen típusú készüléket adhatok le budaörsi ügyfélszolgálatukon?
Samsung, Lenovo, Asus, Alcatel, LG, HTC, és ZTE készülékek. Egyéb gyártók esetében, kérjük, érdeklődjön e-mailben a „Kapcsolat” aloldalon található linken keresztül, vagy a szolgáltatónál.
Milyen dokumentumok kellenek garanciális javításhoz?
Cégünk a készülékek garanciális javítását csak abban az esetben tudja elvégezni, ha garancialevél vagy számla van a termékhez, melyen a készülék egyértelműen beazonosítható az IMEI szám és a vásárlás dátuma alapján. A készüléknek hivatalos gyártói vagy szolgáltatói garancialevéllel kell rendelkeznie és a készüléknek hivatalos importőrtől kell származnia. Szakszervizünk a beérkezett készülékeket előzetes állapotfelmérésnek veti alá, majd egy bevizsgálásnak, melynek során az ügyfél által nem észlelt, nem jelzett esetleges hibák feltárására is koncentrálunk. A használatból eredő kopások miatti burkolatcsere nem garanciális tevékenység, így annak cseréjét térítéses keretek között tudjuk vállalni.

Az említett dokumentumok hiányában, valamint, ha a bevizsgálás során, a készüléken olyan nyomokat vagy jelenségeket észlelünk, melyek kizárják a garanciális körben végezhető tevékenységet, a gyártói utasítások alapján szervizünk visszautasíthatja a készülék díjmentes javítását. Erről szervizünk jegyzőkönyvet és képi dokumentációt készít, és a továbbiakban csak fizetős keretek között tudja kezelni a készüléket.

Ha nem találja a készüléke garanciajegyét, javasoljuk, keresse fel a vásárlás helyét és kérje a garanciajegy pótlását vagy egy hivatalos számlamásolatot, mellyel egyértelműen beazonosítható a készüléke.
Milyen módon kaphatok árajánlatot garancián kívüli javításra?
A készüléket ahhoz, hogy javítani lehessen, be kell vizsgálni. A bevizsgálás alapján meghatározásra kerül, hogy pontosan mely alkatrészek cseréjére van szükség ahhoz, hogy készüléke a javítást követően a meghibásodás előtti működési jellemzőket mutassa. A bevizsgálást követően az elvégzendő tevékenységről, esetleges hibás alkatrészek cseréjének költségéről árajánlatot készítünk. Ennek díja bruttó 4300 Ft, melyet a bevizsgálást megelőzően kell kifizetni. Elfogadott árajánlat esetén a bevizsgálási díj az árajánlat teljes összegéből kerül levonásra. A bevizsgálást megelőzően ügyfélszolgálati munkatársaink alkatrészárakra és munkadíjakra irányuló kérdésekkel kapcsolatban nem tudnak információval szolgálni.
Milyen módon juthatok készülékcseréhez vagy pénzvisszafizetéshez?
Szervizünk csak javításra jogosult, készülékekkel nem rendelkezünk, ezért az ügyfelek készülékcserére vonatkozó igényét nem tudjuk teljesíteni.
A fogyasztó a Magyarországon érvényben lévő rendeletek alapján fogyasztói szerződést kötött a vásárlás pillanatában azzal a kereskedővel, akinél készülékét megvásárolta. Ebből adódóan azt javasoljuk, hogy forduljon bizalommal az értékesítőhöz csere vagy pénz visszafizetési igényével kapcsolatban.
Mennyi garancia van a készülékre?
A garanciaidő gyártónként eltérő lehet, ezért a gyártók által vállalt garanciaidők tekintetében kérjük, forduljon a gyártó ügyfélszolgálatához vagy keresse föl a gyártó weboldalát további információkért.
Tudok Önöknél alkatrészt vagy tartozékot vásárolni?
Szervizünkben kereskedelmi tevékenységet nem folytatunk, készülék- és alkatrész értékesítést nem végzünk. Korlátozott mértékben árusítunk Samsung készülékhez tartozékokat. Ha tartozékot vagy kiegészítőt szeretne vásárolni készülékéhez, javasoljuk, keresse fel a gyártó márkaboltját, vagy a gyári tartozékokat is forgalmazó szaküzleteket. Magyarországi szervizpontjainkról, készülék átvevő és értékesítő helyeinkről részletesen „Szervizhálózat” aloldalon tájékozódhat. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy készülékét csak és kizárólag gyári tartozékokkal használja! A nem gyári tartozékok használatából eredő hibás működésért és ebből származó károkért a gyártó nem tud felelősséget vállalni.
Nem mentettem adatokat a készülékről javítás előtt. Lehetséges utólag adatmentést végezni?
A készülékben tárolt adatok szervizeléskor elveszhetnek, ezekért felelősséget nem áll módunkban vállalni. Ha készüléke hibája engedi, javasoljuk, hogy a gyári adatkábellel vagy Bluetooth eszköz és szoftver segítségével mentsen le minden adatot készülékéről számítógépére, amit később a javított készülékre vissza tud tölteni. Szervizünkben nem végzünk adatmentést.
Kaphatok-e kölcsön készüléket a javítás időtartamára?
Meghibásodott Samsung vagy Alcatel készülékének javítási idejére szakszervizünk kölcsönkészüléket biztosít. Ezt a szolgáltatást csak garanciális keretek között javítandó készülékek esetén tudjuk biztosítani, a szolgáltatásunk az ügyfeleink részére díjmentes.
Elutasították a készülék garanciális javítását. Mit tehetek?
Szakszervizünk a beérkezett készülékeket előzetes állapotfelmérésnek veti alá, majd egy bevizsgálásnak, mely során az ügyfél által nem észlelt vagy nem jelzett esetleges hibajelenségekre koncentrálunk. Amennyiben a bevizsgálás során a készüléken vagy annak belsejében olyan fizikai vagy mechanikai nyomokat, jelenségeket, illetve szoftveres beavatkozást észlelünk, melyek kizárják a garanciális keretek között elvégezhető tevékenységet, úgy a gyártó visszautasíthatja a készülék díjmentes javítását, melyről a szerviz jegyzőkönyvet és képi dokumentációt készít.

A TMX Kft. ilyen esetekben gyártói utasításra nem végezheti el a telefon garanciális javítását, ebben az esetben javítás nélkül kell a készüléket visszaadnunk ügyfeleink részére.
Amennyiben az általunk kiadott jegyzőkönyvvel nem ért egyet, javasoljuk, forduljon bizalommal az adott készülék gyártójának ügyfélszolgálatához, vagy írjon ügyfélszolgálatunknak a kapcsolat.tmx.hu weboldalon keresztül.

Szerviz keresés

Részletes kereső