Leadás során fontos, hogy az alábbi dokumentumokat és eszközöket hozza magával: garanciajegy (ennek hiánya esetén a készülék számlája), hibához kapcsolódó tartozékok (töltő, akkumulátor). A hibával kapcsolatos tartozékok elengedhetetlenek a hatékony szervizeléshez, ezért pl. egy töltéshiba esetén mindenképp le kell adnia az akkumulátort és a töltőt is.
CSP átvételi pontokon átvételkor a CSP hálózati adatbázisunkban rögzítjük a tulajdonos, illetve a készülék adatait, feltüntetve a készülékkel együtt leadott tartozékokat és a készülék esetleges sérüléseit is. Magasabb szintű javítások esetén a központi szervizünkbe szállítjuk a készüléket a következő munkanapon, ezzel is csökkentve az operátoroknál leadott készülékek esetében tapasztalható hosszú logisztikai időt. *1 Helyszíni javítás kizárólag Samsung szervizpontokban lehetséges