Szolgáltatásaink

Logisztika
A TMX teljes körű after-sales logisztikai szolgáltatásokat nyújt. Az integrált nyomkövető rendszerrel végigkövethetik a készülék útját a mobilszolgáltatók és a nagykereskedők.
Pre-Sales
Cégünk speciális pre-sales szolgáltatásokat is kínál az ügyfeleinek. Amikor a gyárból a készülékek nem megfelelően előkészített állapotban érkeznek a szolgáltatóhoz vagy a nagykereskedőhöz, a TMX a következő szolgáltatásokat kínálja: szoftver/dashboard frissítés, országspecifikus profil cseréje, garanciajegy készítés, újracsomagolás.
Hálózat menedzsment
A TMX 32 db magyarországi szervizpontot menedzsel. Ezek a pontok gyors és helyi javítást nyújtanak az ügyfeleknek. A TMX gondoskodik a szervizpontok személyzetének szakmai képzéséről, a CSP pontok alkatrész-ellátásáról, webes adminisztrációs hátteréről, logisztikai és technikai támogatásáról.
Javítás
Cégünk fő profilja az okostelefonok javítása. Emellett a TMX vállalja bármilyen elektronikai eszköz javítását, mint például: LCD panelek, alaplapok, ipari PLC-k.

Amennyiben többet szeretne megtudni cégünk konkrét szolgáltatásairól, készséggel állunk rendelkezésére. Lépjen kapcsolatba velünk az info@tmx.hu e-mail címen keresztül!

Samsung készüléke javítására foglaljon időpontot!
Szeretnénk felhívni kedves ügyfeleink figyelmét, hogy 2017.08.15-től Samsung készülékeiket a korábbi ügyfélszolgálatunk helyett (2040 Budaörs Kinizsi u. 2/b) kizárólag az új Samsung ügyfélszolgálati ponton tudják leadni, mely a budaörsi Tesco és Kika áruház közötti parkoló részen helyezkedik el. Nyitvatartási idő a kapcsolatok menü alatt található

Felhívjuk figyelmüket, hogy személyes ügyfélszolgálatunk (2040 Budaörs Kinizsi u. 2/b) 2017.09.01-én bezár. Ezért a korábban személyesen átvett készülékek leadásával kapcsolatban kérjük kattintson IDE további információkért.

Rövid
TAT
Magas
minőség
Online
követés
Alacsony
árak
19 évnyi
tapasztalat
iso
14001
iso
9001
ESD
környezet

Rövid TAT

Az in-house TAT cégünknél mindig megfelel a szerződött partnerek által támasztott követelményeknek.

Javítást nyomon követhető online rendszer

Ügyfeleink megtekinthetik a készülékük elektronikus munkalapját az IMEI szám és a szervizes munkalapszám megadása után.

Magas minőség

A javítás elvégzése után a készülék minden esetben szigorú tesztfolyamaton megy keresztül. Ez biztosítja, hogy a készülék valóban hibátlanul kerüljön vissza a tulajdonosához, ugyanis, ha nem 100%-osan felel meg a gyártó minőségi tesztjén a készülék, rögtön visszakerül a szerviztérbe, ahol technikusaink orvosolják a hibát.

Szerviz keresés

Részletes kereső